تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
با ما بروز باشید


بنام خدا

عصر بروز توسط رویا کیانی کلیک خورد تا اینکه گروه خوب ما بر سر بعضی از مساعل شخصی به هم خورد وسایت از بین رفت و برخی از اطلاعت ما لو رفت وبه علت پشتیبانی ضعیف بخش پشتیبان گیر تمام اطلاعت سایت توسط برخی افراد سود جو لو رفت ..وحالام که با امید و پشتکار جدید تو سط رویا مدیریت قبلی سایت عصر بروز  دوباره کلیک خورده و امید وار هستیم که هم ما و هم شما کاربران عصر بروز در راستای این امر و با نظرات خوب تون به ما دلگرامی در ادامه راه بدید.

 کاربران عصر بروز به زودی و با هم کاری دوستان سعی بر این دارم که هر چه زودتر به سطح بروز برسیم... به علت بودج ناکافی برای مدتی مجبوریم ادامه بدیم تا فرصت لازم فرا برسه پس از شما کاربران در خواست دارم که طبق قوانین سایت عمل کرد تا در ادامه راه به مشکلی بر خورد نکنیم البته مردم ایران در سطح فرهنگ بالای برخوردار هستند این قوانینی که ارا میشه لذا صرفا در جهت نظم سایت و عمل متقابل با بعضی از دوستانی که شرایط رو زیر پا میزارن ..


تشکر از کسانی که دارن در راستای باز سازی سایت به ما کمک میکنن.


             رضا ابتکار » حمید اشنا » محسن اوستا » رویا کیانی «


    

رویا کیانی هستم 17سالم دانشجوی رشته کامپیوتر از 8سالگی به هرچیزی که به رشته کامپیوتر مربوط میشد علاقه مند بودم الانم درم به طور حرفه ای تو صحفات و دانش برنامه نویسی در سطح وکیفیت عالی که دوست دارم میرسم با ارزوی موفقیت برای همه شما عزیزان..

درمورد سایت بروز بیشتر بدانید کلیک کنید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان